Conceito 5 nos cursos do Centro Universitário Senac:

a contribuição da biblioteca no processo de avaliação do MEC

Authors

  • Andrea Alves de Andrade Senac São Paulo. Centro Universitário Senac Campus Santo Amaro, SP
  • Luis Claudio Borges Senac São Paulo. Centro Universitário Senac Campus Santo Amaro, SP
  • Izete Malaquias da Silva Senac São Paulo. Senac Aclimação

Keywords:

University Libraries, MEC evaluation, Information Units Management, Affordability

Abstract

This article discusses the items evaluated in presential and at distance Graduation Courses Evaluation carried out by the Ministry of Education: basic, complementary and periodic bibliographies, as well as infrastructure and accessibility. Presents the aspects of the organization and management of university libraries upon the evaluation process of INEP/MEC.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

Andrea Alves de Andrade, Senac São Paulo. Centro Universitário Senac Campus Santo Amaro, SP

Bibliotecária de Seleção do Centro Universitário Senac Campus Santo Amaro, SP

Luis Claudio Borges, Senac São Paulo. Centro Universitário Senac Campus Santo Amaro, SP

Bibliotecário de Aquisição do Centro Universitário Senac Campus Santo Amaro, SP

Izete Malaquias da Silva, Senac São Paulo. Senac Aclimação

Bibliotecária do Senac Aclimação, SP.

Published

2017-02-02

How to Cite

ANDRADE, A. A. de; BORGES, L. C. .; SILVA, I. M. da. Conceito 5 nos cursos do Centro Universitário Senac:: a contribuição da biblioteca no processo de avaliação do MEC. Senac.DOC: revista de informação e conhecimento, [S. l.], v. 4, n. 1, p. 44–49, 2017. Disponível em: https://www.senacdoc.senac.br/doc/article/view/38. Acesso em: 17 may. 2024.

Issue

Section

Artigos

Most read articles by the same author(s)